874
10:49
03.12.2019

Bilindiği üzere bakanlığımıza bağlı tüm resmi kurumlar 15/02/2017 tarihinden itibaren Döküman Yönetim Sistemi (DYS) kullanımına başlamıştır.

DYS'ye geçiş sürecinde kurumlarımızda görev yapan idareci ve memurlara, kullanım süresi 3 yıl olarak belirlenen e-imzalar Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından gönderilmişti. Bu sürenin dolmasına 3 ay kala kullanıcının e-posta adresine ve cep telefonuna yenilemeyle ilgili uyarı mesajı iletilmektedir.

e-imza kullanımında 3 yılı dolacak tüm idareci ve personelin, aşağıdaki linkte belirtilen ek-1 doğrultusunda e-imza yenileme başvurusu yapması gerekmektedir.

https://seyhan.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2019_10/27120138_e-imza_yenileme.pdf

Yayın Tarihi: 03.12.2019