
Müdürlüğümüz ile Adana Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü arasında imzalanan protokol gereği yedek 34 TYP Personelinin evrakları tam ve doğru hazırlayarak 08.10.2021 Cuma günü saat 13:00'dan itibaren Müdürlüğümüz Personel Atama Bürosu evrak teslimi ve uygunsa görev yeri belirlenebilmesi için hazır bulunmaları gerekmektedir.
İsmi bulunan kişilerin hane halkı gelirinin asgari ücretin 1,5 katını(4238 TL) geçmemesi ayrıca son 1 ay içerisinde sigortalarının olmaması gerekmektedir.
İŞKUR TYP Personeli Evrak Teslim Yeri ve Zamanı:
Seyhan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ( Personel Atama Bürosu)
08.10.2021 Cuma günü saat 13.00
LİSTE İÇİN TIKLAYINIZ...
İsmi bulunan kişilerden istenecek evraklar;
1-Kimlik Fotokopisi (2 Adet)
2-1 Adet Fotoğraf
3-Diploma, Mezuniyet belgesi veya diploma yerine geçecek belge
4-Adli sicil kaydı
5-Nüfus Kayıt Örneği (E DEVLET ÜZERİNDEN ALINACAK)
6-Herhangi bir yerde son 1 ayda sigortalı olarak çalışmadığını gösterir belge.
7-Aynı hanede yaşayıp çalışanlara ait MAAŞ BORDROSU
8-Aynı Hanede yaşayanların E- DEVLET üzerinden temin edilebilecek SİGORTALILIK TESCİL VE HİZMET KAYDI TESPİTİ belgeleri
9-Eşi esnaf ve diğer zorunlu 4/b'li sigortalı ise gelirinin 2021 yılı için aylık 4238 TL yi geçmediğine dair belge
10-Herhangi bir Ziraat Bankası Şubesinden Maaş Hesabı Numarası
11-Aile Durumu Bildirimi (İndirmek için tıklayınız.)
12-Evli ise eşin sigortalı bir işte çalışıp çalışmadığına dair belge.
13-Bakmakla yükümlü olunanlara ait nüfus cüzdanı fotokopileri ( 2'şer adet),
(18 yaş üstü erkek çocuğun öğrenci belgesi)
14-İstenilen Tahliller;
-* Açlık kan şekeri * Solunum Fonksiyon testi.
-* Kreatinin * Hemogram
-* Akciğer Grafisi ( cd ortamında yada film) ve raporu
-* Odiometri
15-Herhangi bir Engeli var ise ENGEL RAPORU
16-İşe Giriş/Periyodik Muayene Formu (İndirmek için tıklayınız.)
17-Hayat Eve Sığar (HES) kodu E DEVLET ÜZERİNDEN BARKODLU OLACAK
18-Kronik Rahatsızlığının bulunup/bulunmadığı ile ilgili e-nabız belgesi